Bár nem tudom a TSH-m hogy alakult mindenesetre a 2-3 kg mínusztól már jobban érzem magam. Pedig tényleg csak kb. a kenyér színén változtattam, meg azon, hogy kevesebb kamu ételt ettem, beleértve a zöldséget is, ami bár zöldségnek látszó tárgy, de valójában vegyszeren érlelt marokkói vízízű szotty.

Nos nem kéne megállni a lejtőn, mert épp jófele vezet, így a régóta érlelt elhatározásaim beletereltem egy jól felépített projektbe. Nevezetesen jelentkeztem egy ökokörbe , melyet a Tudatos Vásárlók Egyesülete szervezett és régóta kacérkodtam már a gondolattal. Budaörsön sajnos úgy tűnik rajtam kívűl senki nem érdeklődött a téma iránt, de lesz ez még máshogy terveim szerint :) ! Így a viszonylag közeli Kosztolányi Dezső téren gyűltünk össze.

Minden héten, összesen 10 alkalommal azonos gondolkodású, ám ismeretlen emberek összeülnek, témánként átveszik, hogy hol lehetne jobbítani az életen. (hulladék, táplálék, víz, energia stb stb szinten.) Mert együtt ugye könnyebb megváltani a világot! Érdekes módon az első alkalommal kiderült, hogy kb. azonos korú, kisgyermekkel rendelkező nők/lányok vagyunk érdekeltek a csoportban. Sőt mesziről kiszúrtuk egymást  előre, ahogy gyülekeztünk..ránk van írva a zöldítő szándék? :)

Beszámol majd, hogy mi lesz ebből a továbbiakban! :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://budaorsonelunk.blog.hu/api/trackback/id/tr446135437

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

derultegbolanyu 2014.05.09. 14:23:58

Jaj de jó :) egy ideje én is nézegetem az ökokör-mozgalmat, csak most úgy érzem, nincs energiám erre. El kéne mennem kontrollra, hogy megnézzék, hogy áll most a TSH-m.
Mindenesetre örülök, hogy nálad sikeres az életmódváltás :)
süti beállítások módosítása