macsu 2014.06.10. 09:11

SIKERÜLT

Sikeres az életmódváltás, én annak veszem, hogy 3 hónap alatt 4 kg-t fogytam ill. a bónusz, amiért az egész indult: a TSH-m visszament határérték alá!!!!!!!!! (igaz, hogy egy egységnyivel, de alá ment, pedig több mint egy  évig magasabb volt!)

Tehát van remény, csak gyógyszerbe ne kezdjen az ember..a szervezet megoldja ezt, ha hagyok neki lélek-zetet :)

A szabad T3 magas sajnos, de erre nincs magyarázat ált magában ez így nem szokott lenni, márpedig de-úgy tűnik.

A bejegyzés trackback címe:

https://budaorsonelunk.blog.hu/api/trackback/id/tr136291304

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

derultegbolanyu 2014.06.12. 13:54:32

Ó, gratula, ez szuper :) ez most erőt ad nekem is a folytatáshoz :)

Én most a fogamzásgátló abbahagyásával + mozgással(futás) próbálkozom amellett, hogy igyekszem odafigyelni, mit eszem, remélem nekem is összejön nemsokára egy normális pajzsmirigyműködés...

macsu 2014.06.12. 13:59:36

Köszi! :) ráadásul nem is 4 hanem 5 kg szaladt le, mai állás szerint ;)!
Nem tudom írtam-e a blogban, de pár hétig a talpamat is maszíroztam a megfelelő helyen, hátha ez is segít a pajzsmirigy beindításában, nomeg a heti 1 hal. De vmi hatott! Kitartást a folytatáshoz és remélem Neked is sikerül!!!
süti beállítások módosítása