Nekem igen..gyönyörű 6 hónapos méretű pocival rendelkezem, szabályos terhes alakkal...immáron 2 éve..és pont azóta hallgatom rendszeresen az érdeklődő kérdéseket, hogy csak nem, hát jön a második? hát neeem, csak kövér maradtam! De ezentúl tudom a pontos problémát, nem kövér maradtam, hanem szétnyílt a hasizom, nincs mi tartsa ami odabenn van. Rosszul hangzik, de tényleg. Sajnos ez további problémákat is okozhat, így jó lenne orvosolni. Orvosolni? Sebészt azt neeee!

Sok keresgélés után választ kaptam arra,hogy hol találhatok segítséget. Mert amit pl. a kontrollon a nőgyogyi mondott az akkor még tudatlan, ám gyanakodó énemnek, hogy hát ja fogyókúrázni meg felüléseket kell csinálni, az ponthogy tilos. Mondta úgy, hogy rám se pillantott. Pedig éreztem, hogy vmi nincs rendben a hasammal..mert az nem  lehet h pont olyan mint szülés előtt, hónapokkal utána.

Szóval a válasz egy spéci torna, bejelentkeztem rá és remélem sikerül a négyujjnyi has-rést visszatornásznom vmi emberibbre.

A bejegyzés trackback címe:

https://budaorsonelunk.blog.hu/api/trackback/id/tr346032132

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása