macsu 2014.08.05. 17:08

szösszenetek

- Teknőst csináltam a kezemből és kopogtam, de hiába, nem nyitották ki az ajtót! arrébb állok, hátha akkor kinyitják.

- magyarázta kis öklöcskéjét mutatva a kincsem, amikor nagy lelkesen a szomszéd ajtaján kopogott, mert bizony macskájuk lett, amit meg kell nézni - ez visz mindent..

------------------------------

- apa ülhetek elöl vagy nem?  - mostanában elszór ilyenfajta eldöntendő kérdést és zabálnivaló.

------------------------------

- megígérem, hogy nem pisilek rá a kanapéra! - 3 napja egyik napról a másikra gyakorlatilag otthoni-szobatiszta lett a nagylány de eleinte bizonygatnia kellett nagy komolyan, mikor peló nélkül ült fel.

----------------------------------

Esti mindennapos alváskísérlet, én már majdnem szendergek mellette, míg ő még nagyban mesél, beszél, énekel, jár a szája a sötétben. Kifogyhatatlanul. Node egyszer eljött az is amire nem számítottam:

- Már nem tudok többet mesélni, anya!

---------------------------

- Számoljuk meg hány halacska van itt - javasolta apa

- 1,2,3,4,5,6...5,6, 5,6 4, 3! - bizonytalanadott el a számolás

- na számoljuk meg együtt, 1,2......tizenkét hal van. - összegezte apa

- én is ezt mondtam!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://budaorsonelunk.blog.hu/api/trackback/id/tr986575625

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása