macsu 2014.04.10. 14:24

egészséges ételek

Elmaradtam a reggelik ismertetésével :) de még mindig tart az elhatározás!

Tegnap répás avokádókrémet csináltam:

fokhagyma, zöldhagyma, 1 avokádó, fél reszeltrépa, házi tejföl 2 kanál, só bors, citromlé.. fincsi lett az elmaradhatatlan barnakenyér pirítóssal.

Egyébként ihletésül egy könyv szolgál mostanában az ételekhez, Megújulás szülés után címmel fut, és elég szépen összefoglal ez a könyv minden tudnivalót kb. mindenről. Még a rukkoláról szereztem, de anno elrugaszkodottnak ítéltem a recepteket benne, most meg minden nap forgatom. A következő kísérlet a lencsés kifli. Olyan süteményféle, lencsepép meg liszt, mártogatós kukacka lesz belőle. Reméljük ma.

Sőt a szegletes lednekből is elkészült a főzelék! egyenként szedegettem le a héját, vhogy nem tudom elképzelni hogy eleink hamupipőkeként szemenként szedik le, de vmék receptben azt olvastam, hogy pöccintsük csak ki a héjából, mert kemény. legközelebb kipróbálom enélkül, mert a fél délután ráment, ha nem az egész.

amúgy a sárgaborsóra hajaz, íze illata nyersen és főzve is, egy árnyalattal kesernyésebb.

DSC_0381.jpg

DSC_0383.jpg

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://budaorsonelunk.blog.hu/api/trackback/id/tr256004945

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása