macsu 2014.04.03. 21:52

szatyorbolt.hu

Friss és közvetlenül a termelőtől származó zöldséget szerettem volna, némi garanciával, hogy tényleg egészséges élelem kerüljön a kosaramba. Mostanában az Auchanos, CBA-s zöldség kb. másnapra használhatatlanná fonnyadt ill. sosem lehetek biztos benne, hogy nem  Marokkói..

Tudtam, hogy létezik, hogy van, hogy működik és hogy megbízható, de még sosem próbáltam a Szatyorboltot! Most eljött az ideje, rendeltünk, értementünk és boldog tulajdonosa lettem egy "kisszatyornak", azaz egy összeállított zöldség-gyümölcs csomagocskának! Így olyan karácsonyi meglepetés érzésem volt, hogy vajh miket is kapok, bár előre tudtam, de akkor is :)

A kisszatyor tartalma április 1-e keddi és 3-a csütörtöki rendelésben.

A kosár tartalmának értékét megtartva 1-2 termék mértékéig, változhat a kiskosár tartalma

  •  medvehagyma csokor 1 db
  •  szegletes lednek o,2 kg
  •  sárgarépa o,5  kg
  •  salimix 2oo gr
  •  újhagyma csokor 1 db
  •  póréhagyma 1 db
  •  cékla o,3 kg
  •  alma idared 1 kg
  •  endívia 1 db
  •  burgonya o,5 kg
  •  dió 0,1 kg

Recepteket is linkeltek hozzá, amit ezekből ki lehet hozni. Endívia helyett mizuna salit kaptam, legalább szélesíthetem a látóköröm, h mi is az a mizuna,

Mondjuk a szegletes lednekre kicsit gyanakodva nézek, miután az uram kinetezte h az mérgező..ennek még utánanézek magam is.

Nem variáltam, megkóstoltam az összes salit, úúúúúúúúúúúú éreztem az ízét, roppant, friss volt, lédús én meg roppant elégedett vagyok :) úgy mindennel :)

DSC_0265.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://budaorsonelunk.blog.hu/api/trackback/id/tr385901827

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása